باربری محدوده شهرک صنعتی جلفا آذربایجان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری-محدوده-شهرک-صنعتی-جلفا-آذربایجان-غربی-پیک-آموت

جلفا شهر گمرکی و مرزی ایران در جنوب ساحل رود مرزی ارس در 135 کیلومتری شمال تبریز و 65 کیلومتری شمال مرند و 135 کیلومتری شمال غرب ورزقان در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. جمعیت این شهر حدود 8.810 نفر می باشد.

شهرستان آذربایجان شرقی دارای بیش از 32 واحد صنعتی است.

مارالان بقائیه به طرف اتوبان کسایی دست راست
09149866851

باربری محدوده شهرک صنعتی جلفا آذربایجان شرقی

باربری محدوده شهرک صنعتی جلفا آذربایجان شرقی یکی دیگر از شعب مهم گروه حمل و نقل پیک آموت است که کامل ترین خدمات حمل و نقل بار در این منطقه ارائه می دهد. این مجموعه دارای خدمات باربری تهران به شهرستان و بلعکس باربری تهران به آذربایجان شرقی که هر یک شامل خاور از تهران به جلفا یا نیسان بار آذربایجان شرقی یا وانت بار به تهران است. این خدمات شامل مواردی مانند حمل اثاثیه منزل در آذربایجان شرقی است که به عنوان کامل ترین ارائه خدمات نام برده در زمینه حمل بار است. این مجموعه باربری به صورت شبانه روزی حتی در تعطیلات نیز آماده ارائه خدمات به متقاضیان حمل بار است.

شما امروزه در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید، می توانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست باربری خود را ثبت کنید. برای مثال اگر از یزد به بندرعباس (باربری بندر عباس) یا به اصفهان (باربری اصفهان) مشهد، مازندران قصد حمل بار را داشته باشید، جای نگرانی نیست و به راحتی می توانید از خدمات گروه حمل و نقل پیک آموت بهره مند شوید.

باربری جلفا به یزد

از دیگر اموری که در مجموعه باربری پیک آموت انجام می شود، باربری یزد به آذربایجان شرقی و بالعکس است. این باربری برای تمام امور باربری، بیمه نامه صادر می کند. البته بیمه کردن بار به خواسته صاحب بار است، این امر برای اطمینان خاطر صاحب بار صورت می گیرد و موجب افزایش ایمنی در بار می شود.

همچنین اگر به باری که در حال ارسال است، خسارتی وارد شود، بیمه متعهد می شود که تمام خسارت وارد شده به بار را پرداخت کند؛ پس جای نگرانی از نظر حمل بار وجود ندارد و رانندگان باربری پیک آموت به صورت کاملا حرفه ای حمل و نقل را انجام می دهند.

پیک آموت کمترین هزینه باربری را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا با هزینه کم، سریع ترین و مطمئن ترین باربری را تجربه کنید. همچنین این مجموعه باربری 34 نمایندگی فعال در نقاط مختلف کشور دارد تا شما مشتریان گرامی فقط با یک تماس بارگیری و باربری خود را انجام دهید.

باربری جلفا به شیراز

باربری جلفا به شیراز

باربری شهر شیراز از دیگر کلان شهرهایی است که گروه حمل و نقل پیک آموت باربری آن را انجام می دهد. باربری از جلفا آذربایجان شرقی به شیراز و بالعکس از جمله باربری هایی است که نیاز به دقت بارگیری و جا به جایی بار دارد؛ زیرا به دلیل مسافت زیادی که بین دو شهر است و بار معمولا محصولات غذایی و صنعتی می باشد، بار باید کاملا حرفه ای بارگیری و باربری شود.

پیک آموت بهترین مجموعه برای بارگیری و باربری چنین محصولاتی است؛ همچنین باربری آموت بار دارای رانندگان کاملا حرفه ای می باشد و اصلا نگران خرابی و خسارت بار خود نباشید.

باربری جلفا به اصفهان

از جمله باربری هایی که گروه حمل و نقل پیک آموت انجام می دهد.باربری جلفا آذربایجان شرقی به اصفهان و بالعکس است. هر دو شهر نامبرده از کلانشهرهایی هستند.که نیاز به حمل و نقل قوی و در عین حال سریع دارند؛ زیرا مبادله کالا در این دو شهر بسیار بالا بوده و برای باربری صنایع خود به رانندگان باتجربه ای نیاز دارند. این مجموعه تمامی باربری ها اعم از خرده بار، حمل اثاثیه منزل و حمل بارهای سنگین را انجام می دهد و تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار، وانت بار، خاور و کامیونت جابجا می کند.

باربری آذربایجان شرقی به مازندران

یکی دیگر از خدماتی که گروه حمل و نقل پیک آموت.باربری مازندران به جلفا و بالعکس است. اگر قصد جا به جایی منزل خود را از جلفا به مازندران.یا به منطقه دیگر دارید، بهترین باربری برای.جابجایی اثاثیه منزل مجموعه باربری پیک آموت است.

پیک آموت علاوه بر بارگیری.می تواند به درخواست شما کارگر بسته بندی اعزام کند. بنابراین اگر از این خدمات استفاده کنید، تمامی اثاثیه منزل را خیلی دقیق و.اصولی بسته بندی می شود. سپس وسایل را در ماشین.مخصوص بارگیری قرار می دهند.

محصولات شهرستان جلفا آذربایجان شرقی

  • بسته بندی محصولات غذایی اعم از بسته بندی خشکبار، محصولا کشاورزی
  • فروش عمده مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی
  • Orbit آدامس، آدامس ترکیه، واردات محصولات ترکیه
  • تولید خمیر مایع
  • فروش وسایل نقلیه سنگین

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست شهرک صنعتی های استان آذربایجان شرقی پیشنهاد می شود.

باربری آذربایجان شرقی به مازندران

باربری آذربایجان شرقی به مازندران

یکی دیگر از خدماتی که پیک آموت.دارد باربری مازندران به جلفا و بالعکس است. اگر قصد جا به جایی منزل خود را از جلفا به مازندران.یا به منطقه دیگر دارید بهترین باربری برای.جابجایی اثاثیه منزل شما باربری پیک آموت است.

گروه حمل و نقل پیک آموت علاوه بر باذگیری.می تواند برای شما کارگر بسته بندی ارسال کند. با استفاده از این خدمات بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما خیلی دقیق و اصولی انجام می شود. سپس وسایل شما توسط نیروهای حمل بار با تجربه در ماشین.باربری قرار می گیرد. تمامی خدمات این باربری برای جلب رضایت شما مشتریان گرامی است و می کوشد تا با کمترین هزینه بهترین بارگیری و باربری را انجام دهد.

آموت بار برای تمامی باربری های خود بارنامه هوشمند صادر می کند. بارنامه برای صاحب بار به منزله سند مالکیت بار به حساب می آید که در این مجموعه صدور بارنامه بدون دخالت دست و کاملا سیستمی انجام می گیرد.

از دیگر مزایای خدمات مجموعه پیک آموت می توان به صدور بیمه نامه برای تمام امور باربری اشاره کرد. به این صورت که در هنگام اعلام بار شما می توانید با توجه به ارزش بار بیمه نامه خود را انتخاب کنید. با بیمه کردن بار خود دیگر نگرانی درباره سلامت بار خود نخواهید داشت؛ زیرا اگر بار شما خسارت یا آسیبی ببیند، بیمه تمام خسارت وارد شده را به شما می پردازد.

محصولات شهرستان جلفا آذربایجان شرقی

  • بسته بندی محصولات غذایی اعم از بسته بندی خشکبار، محصولا کشاورزی
  • فروش عمده مواد غذایی، محصولات آرایشی بهداشتی
  • Orbit آدامس، آدامس ترکیه، واردات محصولات ترکیه
  • تولید خمیر مایع
  • فروش وسایل نقلیه سنگین

برای کسب اطلاعات در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری یا شماره 09114125735 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط دیگر