باربری کاریز و کال سنگ خراسان رضوی

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری کاریز و کال سنگ

خدمات باربری کاریز و کال سنگ استان خراسان رضوی توسط شرکت باربری پیک آموت به صورت شبانه روزی و با بروزترین خدمات انجام می شود. برای دریافت خدمات باربری در کاریز و کال سنگ و سایر شهرهای استان خراسان رضوی می توانید با شماره 05137608071 و 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات شرکت پیک آموت بهره مند شوید.

کاریز شهری در بخش مرکزی شهرستان تایباد می با شد که در زمان های قدیم به دلیل موقعیت جغرافیایی و تجاری دو کشور ایران و افغانستا، بیشتر مرکز کاروانسراها و استراحتگاه های کاروان ها و مسافرین بوده است.

مردم منطقه این شهر را با لقب یاران کاریز می شناسند. این شهر مرکزی جوانان و نوجوانان با استعداد زیادی دارد که در زشته های ورزشی چون فوتبال، فوتسال، والیباب، کشتی چوخه برای شهر افتخار آفرینی می کنند. شغل بیشتر این مردم ترانزیت می باشد.

جمعیت این شهر طبق آخرین سرشماری برابر با 10391 نفر بوده است.این شهر در فاصله کمی در شمال شهر تایباد و در جاده تایباد به مشهد قرار دارد. از ادغام روستاهای کاریز و سعدآباد در سال 1382 شهر کاریز تأسیس شده است. عملیان ساخت راه کنارگذر شهر کاریز نیز در دست انجام می باشد. ساختمان بیمارستان قدیمی کاریز در سال 1384 تبدیل به دانشگاه پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد واحد تایباد شد.

مقالات بیشتر: باربری تایباد خراسان رضوی

باربری کاریز و کال سنگ به تهران

خدمات باربری کاریز و کال سنگ به تهران توسط شرکت باربری پیک آموت از یک مسیر انجام می شود که از کاریز به سمت سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند و در آخر به تهران ختم میشود. این مسیر حدود 1047 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 11 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی دارد.

خدمات باربری در کاریز و کال سنگ شامل حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل کنار باربری و … می باشد. برای دریافت خدمات باربری در این دو شهر می توانید با کارشناسان پیک آموت تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید.

مقالات: ترانزیت مشهد

ماشین و هزینه های باربری کاریز و کال سنگ

ماشین های باربری پیک آموت در کاریز و کال سنگ شامل موارد زیر می باشد:

شرکت باربری پیک آموت دارای 38.000 راننده نیسان و دیگر خودروهای باربری می باشد که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری در شهرستان های استان خراسان رضوی و دیگر شهرها و استان های کشور می باشد. شما می توانید با توجه به بار خود از ماشین های سبک ( نیسان، خاور ) و ماشین های باربری سنگین ( کامیون، تریلی ) را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

هزینه باربری نیز با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های باربری
  • نوع ماشین باربری

و غیره. بیمه باربری یکی از مواردی می باشد که بر قیمت باربری اثرگذار خواهد بود. بیمه شدن بار با توجه به نیاز صاحب بار انجام می شود و در صورت عدم لزوم بار بیمه نمی شود.

پیشنهاد پیک آموت بیمه شدن بار می باشد. چراکه در صورت آسیب رسیدن به بار، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

مقالات: باربری کرات و معدن سنگ آهن خراسان رضوی

حمل اثاثیه منزل  کاریز و کال سنگ

اسباب کشی از زمان های قدیم تا کنون برای خانواده ها موضوعی زمان بر و سخت بوده است. چراکه بسته بندی لوازم منزل، بارگیری و تخلیه بار در مقصد جدید زمان زیادی را میگیرد. ما برای صرفه جویی در زمان بسته بندی لوازم منزل خود برای شما پرسنل بسته بندی جهت بهبود در عملکرد بسته بندی ارسال میکنیم.

باربری کاریز و کال سنگ

دقت و مهارت زیاد کارکنان ما باعث می شود که شما به هیچ عنوان دچار سردرگمی یا گم شدن وسایلتان نشوید. برای اولین بار تیم پیک آموت اسباب کشی بدون هیچ نگرانی را برای شما انجام خواهد داد.

قبل از حمل اثاثیه منزل باید به چند نکته مهم توجه کرد. اولین نکته انتخاب باربری مناسب و مطمئن برای بارگیری و باربری می باشد. همچنین باربری باید دارای پرسنل حرفه ای باشد. از باربری بخواهید تا با ارائه کارتن جعبه، لوازم شما بهتر بسته بندی شوند.

پس از بسته بندی لوازم منزل ترجیحا با ماژیک یا خودکار به صورت بزرگ روی جعبه نوع وسیله ای که قرار داده اید. را بنویسید تا کارکنان بدانند چه چیزی را حمل می کنند. خدمات باربری اثاثیه منزل را می توانید به راحتی با کمک از از پرسنل بسته بندی پیک آموت انجام دهید.

مقالات بیشتر: باربری موسی آباد و سنگان خراسان رضوی

پایانه باربری کاریز و کال سنگ

شرکت حمل و نقل پیک آموت با 30 سال سابقه درخشان در زمینه حمل و نقل و ارائه خدمات باربری و با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در کشور می باشد. همچنین این شرکت موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در.سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مردم عزیز کشور می باشند.

برای ارتباط با پایانه باربری پیک آموت در شهرستان خود به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمائید. همچنین می توانید برای ارتباط با پایانه باربری پیک آموت در تهران با شماره 02155537323 در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر