تعرفه باربری رفسنجان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار
کل کشور تحت پوشش آموت بار است
تعرفه باربری رفسنجان-پیک آموت

رفسنجان یکی از شهرهای استان کرمان در قسمت جنوبی کشور ایران است. باربری از رفسنجان از دیگر باربری هایی است که توسط سامانه باربری آموت بار انجام می شود. تعرفه باربری رفسنجان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه  به آن اشاره شده است. به کمک پیک آموت شما می توانید بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این سامانه یکی را به دلخواه با توجه به نوع و وزن بار خود انتخاب کنید.

از دیگر باربری های که در شهر رفسنجان انجام می شود باربری شهرک صنعتی رفسنجان نیز است. برای اطلاع از تعرفه باربری رفسنجان می توانید با شماره تلفن 09133898476 تماس بگیرید.

خیابان گلبرگ ابتدا کنارگذر امام خمینی پلاک 78
09133898476

تعرفه باربری رفسنجان به شهرستان

مبدأ

مقصد

نوع خودرو

تعرفه باربری

رفسنجان

تهران

نیسان

رفسنجان

اهواز

خاور

رفسنجان

شیراز

کامیون

رفسنجان

یزد

کامیونت

رفسنجان

رشت

تریلی

رفسنجان

مازندران

تریلی 18 چرخ

رفسنجان

تبریز

خاور کمپرسی

رفسنجان

گیلان

جرثقیلدار

رفسنجان

قزوین

خاور مسقف

رفسنجان

بوشهر

خاور یخچال دار

رفسنجان

کرج

وانت کمپرسی

رفسنجان

سمنان

تریلی کفی

رفسنجان

ایلام

خاور موتور سیکلت بر

رفسنجان

مشهد

خاور کفی

رفسنجان

اردبیل

خاور کمپرسی

رفسنجان

لرستان

جرثقیلدار

گروه حمل و نقل پیک آموت تمامی خودروها از نیسان بار تا تریلی را برای باربری به شهرستان ها ارسال می کند.

نرخ کرایه باربری رفسنجان

هزینه باربری به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدا تا مقصد
  • نوع ماشین مورد نیاز برای بارگیری

هزینه باربری رفسنجان به دلیل عواملی که گفته شد، متغیر بوده و هزینه ثابتی ندارد، همچنین بار می تواند به صورت خرده بار با نیسان و وانت یا به صورت دربستی انجام شود.

تعرفه باربری رفسنجان در حمل و نقل پیک آموت با توجه به نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر حمل بار محاسبه می شود. به این صورت که امکان قیمت نهایی با توجه به مشخصات محموله و خدمات مورد نیاز برای حمل ممکن خواهد بود، بنابراین نمی توان برای حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت تعرفه ثابت در نظر گرفت. برای اطلاع از نرخ دقیق باربری در مجموعه باربری پیک آموت می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

پیک آموت با داشتن سال ها تجربه در زمینه باربری بین شهری و بیش از 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 70 هزار راننده فعال در سراسر کشور می کوشد که خدمات خود را با بالاترین کیفیت به متقاضیان حمل و نقل بین شهری ارائه دهد و همواره در تلاش است که نرخ باربری را در پایین ترین حد خود نگه دارد. بنابراین اگر شما مشتریان گرامی در جستجوی یک باربری ایمن و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد می شود آن را به مجموعه باربری پیک آموت بسپارید و مطمئن باشید که تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می شود.

همچنین لازم به ذکر است گروه حمل و نقل پیک آموت با داشتن نیروهای فعال و متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی، آماده انجام همه امور باربری به صورت کاملا ایمن و حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و مجهزترین ماشین های باربری است. برهمین اساس شما مشتریان گرامی می توانید با خیال راحت حمل و نقل انواع محموله خود را با پیک آموت انجام دهید، بدون اینکه دغدغه ای در زمینه باربری بین شهری داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری و درون شهری با انواع ماشین باربری پیشنهاد می شود با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که در تیم پشتیبانی پیک آموت کارشناسان به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.

مطالب مرتبط دیگر