لیست شهرک صنعتی های استان اردبیل

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
لیست شهرک صنعتی های استان اردبیل

استان اردبیل یکی از استان های زیبا و مهم کشور میباشد که در بخش شمال غربی کشور واقع شده است. در این استان 4 شهرک صنعتی مشغول به فعالیت می باشد و بخشی از نیازهای کشور توسط این استان برطرف می شود. در این مقاله درباره لیست شهرک صنعتی های استان اردبیل صحبت می کنیم.

همچنین برای ارسال بارها از این شهرک صنعتی نیاز به کمک گرفتن از شرکت های باربری می باشد. شرکت حمل و نقل آموت بار با یک دهه درخشان آماده ارائه خدمات باربری در تمامی استان ها میباشد. شما می توانید برای ارسال بارهای خود از شهرک صنعتی استان اردبیل با شماره 09149866851 تماس بگیرید و در صورت عدم پاسخگویی با دفتر مرکزی در استان تهران با شماره 02188520204 تماس بگیرید.

بقائیه به طرف اتوبان کسائی دست راست
09142406369

شهرک صنعتی اردبیل 1

این شهرک صنعتی در سال 1361 توسط ماده 32 تحت عنوان ناحیه واگذار گردید و به شهرک صنعتی تبدیل شد. مساحت این شهرک صنعتی حدود 62 هکتار است. شهرک صنعتی اردبیل 1 در استان اردبیل، میدان بعثت قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی تا راه آهن استان اردبیل 250 کیلومتر می باشد. ار واحدهایی تولیدی که در این شهرک مشغول به فعالیت هستند شرکت آذر ذوب، آرتا بافت، آرتا نساج، آرمان بال، آرتا ویل رنگ و آریا فولاد اردبیل می باشند.

در سایت پیک آموت می توانید علاوه بر شهرک.صنعتی های استان اردبیل درباره ی باربری شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه اطلاعات کسب کنید.

شهرک صنعتی اردبیل 2

شهرک صنعتی اردبیل 2 در سال 1380 شروع به علمیات احرایی کرد. این شهرک صنعتی از بزرگ ترین شهرک صنعتی های استان اردبیل می باشد. مساحت کل شهرک صنعتی اردبیل حدود 406 هکتار می باشد و در بزرگراه اردبیل کیلومتر 15 آستارا واقع شده است.

در این شهرک صنعتی شرکت هایی مانند ایزوگام یاغمور، مشگین فوم سبلان، درب و پنجره تک نوین، مایه خمیر و الکل طبی رازی، درب و پنجره یو پی وی سی پروه فولادی مشغول به فعالیت هستند.

شهرک صنعتی پارس آباد استان اردبیل

عملیات اجرایی شهرک صنعتی پارس آباد در سال 1380 پس از اخذ مصوبه توسط وزیران کشور در کیلومتر 13 جاده پارس آیاد به اردبیل آغاز گردیده است. مساحت کلی این شهرک صنعتی حدود 13 هکتار می باشد که مساحت این شهرک صنعتی شامل 7 هکتار است.

از تولیدات این شهرک صنعتی می توان به لوله و اتصالات پلی اتیلن، صنایع بسته بندی، گاز اکسیژن، تراشکاری و برش ورق، جعبه پلاستیکی، مزائیک، فنس و سیم خاردار، لبنیات، بسته بندی آبمیوه، رب، خشک و بسته بندی کردن ذرت اشاره کرد.

شهرک صنعتی خلخال استان اردبیل

شهرک صنعتی خلخال در سال 1378 در جنوب استان اردبل به مساحت 23 هکتار راه اندازی شد. یکی از مزایای خوب این شهرک صنعتی فاصله کم آن با شهر می باشد. در این شهرک صنعتی حدود 80 درصد از واحدها فعال می باشند. این شهرک صنعتی در کیلومتر 2 خوجین – خلخال واقع شده است.

از محصولات تولیدی این شهرک صنعتی می توان به مصنوعات چوبی و کابین سازی، مقوای بهداشتی، یونولیت، تابلو برق، اتصالات کارخانه جات، سوله و اسکلت فلزی، آیینه سازی، بلوک دیواری، بتن، آینه دستشویی، بتن شیمی، لبنیات، آبنبات، حلوا، محصولات چرمی، تولید و بسته بندی عسل اشاره کرد.

برای ارسال تمامی محصولات نامبرده می توانید با شرکت باربری آموت بار تماس بگیرید و یک باربری سریع و مطمعن را تجربه کنید.

مطالب مرتبط دیگر