نقشه محدوده طرح ترافیک مشهد

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نقشه محدوده طرح ترافیک مشهد

طرح ترافیک مشهد ، موضوعی مهمی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

مشهد به عنوان پایتخت مذهبی ایران از جمله شلوغ ترین و پرجمعیت ترین؛ جزو شهرهای آلوده به حساب می آید. همچنین به دلیل وجود زائران و رفت و آمدهای بسیار در شهر مشهد ترافیک های سنگین به عنوان یکی از معضلات این شهر شناخته شده است. بنابراین مدیران شهرداری شروع به اجرای طرح ترافیک زوج و فرد در شهر مشهد کردند تا شاید بتوانند مقداری از شلوغی ها و تردد ها را کم کرد.

از آنجایی که بیشتر رفت و آمدها در قسمت های مرکزی شهر به دلیل وجود مراکز خرید و وجود حرم مطهر است. بنابراین طرح ترافیکی محدوده زوج و فرد شهر مشهد بیشتر حول مرکز آن مطرح می شود. همچنین وجود این همه ترافیک و شلوغی در مشهد علاوه بر نارضایتی خود مردم باعث کلافگی گردشگران و زائران نیز شده است.

شلوغ بودن شهر حتی باعث شده است که مردم بیشتر وقت خودشان را در ترافیک تلف کنند. بنابراین شهر مشهد به اجرای طرح ترافیکی محدوده زوج و فرد مشهد بسیار احتیاج داشت. همچنین افزایش بی رویه خودروها، محدود بودن ظرفیت معابر، افزایش آلودگی و افزایش تصادفات از مشکلات موجود در شهر مشهد است که به دلیل ترافیک های سنگین به وجود می آیند. پس طرح ترافیک شهر مشهد بسیار حائز اهمیت است و ضرورت بالایی دارد.

برای دریافت خدمات باربری مشهد به صورت شبانه روزی با شماره 05137608071 تماس بگیرید.

چگونگی طرح ترافیک مشهد

اعمال و اجرای طرح ترافیک زوج و فرد شهر مشهد توسط مسئولان باعث حل مشکلات مربوط به ترافیک شده است. بر اساس این طرح خودروهای شخصی که رقم سمت راست پلاک آنها زوج است، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه اجازه تردد در شهر را دارند و خودروهایی که عدد سمت راست پلاکشان فرد است، در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه اجازه تردد پیدا خواهند کرد. هر خودرویی به صورت غیر مجاز در سطح طرح ترافیک تردد داشته باشد، شامل جریمه و اعمال قانون نیز می شود.

ساعت طرح ترافیک مشهد

در طرح ترافیک مشهد ساعات تردد خودروها نیز مشخص شده است. هر خودرو بر اساس روز مربوط به پلاک خود یعنی فرد یا زوج بودن آن و ساعات مشخص شده اجازه تردد پیدا خواهد کرد.

بر اساس طرح ترافیک زوج و فرد شهر مشهد در فصل تابستان از ساعت 7 صبح تا 23 شب خودروها اجازه تردد پیدا می کنند و در فصل های دیگر سال از ساعت 8 صبح تا 20 شب خودروها می توانند تردد کنند.

همچنین علاوه بر اجرای طرح ترافیک فکر های دیگری نیز برای حل مشکل ترافیک شهر مشهد اندیشیده شده است. بر اساس این تصمیمات در ورودی های حرم از جمله میدان بسیج، میدان شهدا، میدان شهید گمنام و میدان نواب پارکینگ تعبیه شده است تا زائرانی که برای زیارت آمده اند، بتوانند خودروهای خود را در این قسمت ها پارک کنند، سپس از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی به سمت حرم بروند با این روند دیگر شاهد ترافیک های سنگین و بی نظمی ها و شلوغی ها در اطراف حرم نخواهیم بود.

بر همین اساس طرح ترافیک زوج و فرد نیز کمک بسیار بزرگی محسوب شده است و توانسته بسیاری از مشکلات شهر مشهد را حل کند.

این ساعات ترافیکی با کمی تفاوت مشمول کلانشهرهای مانند تهران نیز می شود؛ ولی وانت بار و نیسان بار پیک آموت همچنان با در نظر گرفتن شرایط و قوانین موجود، به فعالیت ها و خدمات رسانی های خود ادامه می دهند که از آنها می توان به وانت بار سید خندان و وانت بار شریعتی اشاره کرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست باربری های مشهد پیشنهاد می شود.

نقشه محدوده طرح ترافیک مشهد

شما شهروندان و مسافران گرامی، اگر محدوده طرح ترافیک زوج و فرد شهر مشهد را بدانید و نسبت به مکان های موجود در این طرح آگاهی داشته باشید، می توانید نسبت به انتخاب مسیر خود نیز کنترل بیشتری داشته باشید.

براساس نقشه محدوده طرح ترافیک مشهد از خیابان فداییان اسلام شروع شده، سپس به خیابان بهار و خیابان امام خمینی و خیابان شهید هاشمی نژاد می رسد، بعد از میدان راه آهن به بلوار شهید کاوه و میدان شهید گمنام، سپس به سمت بلوار وحدت و خیابان 17 شهریور می رود و در انتها به حرم مطهر رضوی ختم می شود.

مناطق طرح ترافیک مشهد

طرح ترافیک زوج و فرد شهر مشهد در تمام روزهای هفته حتی زمان هایی که تعطیلات رسمی وجود دارد، به غیر از جمعه ها اجرا و اعمال می شوند.

اگر بخواهیم محدوده طرح ترافیک محدوده زوج و فرد شهر مشهد را به طور دقیق تر بیان کنیم به این ترتیب خواهد بود.

 از شمال: حد فاصل تقاطع شهید هاشمی نژاد و بلوار شهید کامیاب تا بلوار وحدت

از سمت شرق: حد فاصل بلوار وحدت و بلوار هفده شهریور تا تقاطع بلوار هفده شهریور و بلوار فدائیان اسلام

از سمت جنوب: حد فاصل بلوار فدائیان اسلام و بلوار ملک الشعرای بهار تا تقاطع بهار و بلوار امام خمینی رحمت الله

از سمت غرب: حد فاصل بلوار امام خمینی رحمت الله و بلوار شهید هاشمی نژاد تا تقاطع شهید هاشمی نژاد و بلوار شهید کامیاب

تمام ترددها در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر: چهار راه لشگر، خیابان امام خمینی رحمت الله، چهار راه مدرس، میدان شهدا، خیابان شهید هاشمی نژاد، میدان راه آهن، بلوار شهید کامیاب، میدان شهید گمنام، بلوار وحدت، میدان شهدای گوهر شاد، میدان هفده شهریور، خیابان هفده شهریور، چهار راه نخریسی، خیابان فدائیان اسلام، میدان بسیج و در آخر خیابان بهار که در قسمت مرکزی شهر قرار دارند، جزو محدوده طرح ترافیک مشهد حساب نشده و تردد در این خیابان ها مجاز است.

به وسیله نقشه های ترافیکی شهرهای مختلف می توان باربری ها و خدمات رسانی های متعددی را در شهرهای مختلف به صورت گسترده انجام داد. از این شهرها می توان به باربری تهران به رشت و تهران به گیلان و باربری تهران به تبریز اشاره کرد.

همچنین شرکت های مختلفی در این زمینه نیز فعالیت دارند. پیک آموت با در نظر گرفتن تمامی این طرح های ترافیکی می تواند باربری های مختلفی را در محدوده های متعدد به انجام برساند که باربری محدوده شهرک صنعتی خاوران تهران نمونه ای از آنها است.

جریمه طرح ترافیک  مشهد

در طرح ترافیک محدوده زوج و فرد شهر مشهد از دوربین های هوشمند استفاده شده است تا خودروهایی که از قوانین مشخص شده در طرح ترافیک پیروی نمی کنند، تخلفشان ثبت شود. با ثبت شدن تخلف هر خودرو توسط دوربین ها پیامکی به صاحبان خودرو ارسال می شود که اگر دوباره تخلف خود را تکرار کنند، بر طبق قانون ۲۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. البته این مبلغ ممکن است هر ساله به آن افزوده شود.

در ضمن باید از محدوده طرح ترافیک و ساعات تردد خودروها آگاهی پیدا کنید تا دچار تخلف و مشمول جریمه نشوید. همچنین از میزان جریمه آگاهی کامل داشته باشید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری محدوده شهرک صنعتی توس مشهد پیشنهاد می شود.

شرایط اخذ کارت تردد در طرح ترافیک

افرادی که در قسمت های مربوط به محدوده طرح ترافیک مشهد دارای منزل مسکونی هستند و در آن محدوده زندگی می کنند، می توانند به پورتال های مربوط به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر مشهد مراجعه کنید، سپس مجوز لازم را برای مجاز کردن ترددهای خود دریافت کنند.

ساکنان باید اصل و کپی برگ سبز خودرو و اصل و کپی کارت ملی مالک خودرو و مالک خانه را به سازمان حمل و نقل و ترافیک مشهد برده و درخواست کارت تردد کنند تا دیگر برای رفت و آمدهای خود دچار مشکل نشوند و تردد هایشان مجاز شود.

همچنین دقت کنید که کسب مجوز برای تردد خودروهایی است که ساکن مناطق موجود در محدوده طرح ترافیک هستند.

با این تفاسیر وجود طرح ترافیک مشهد بسیار کاربردی بوده است و توانسته به میزان قابل توجهی از ترافیک ها و شلوغی های شهر مشهد جلوگیری کند. همچنین با کم شدن ترددهای نابه جا شهروندان و زائران در سطح شهر مشهد از آلودگی های هوا نیز کاسته شده است.

اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد در مشهد باعث شده است که شهروندان این شهر از ترافیک های کلافه کننده و طولانی نجات پیدا کنند. همچنین رضایت بیشتر زائران را نیز به دنبال داشته است؛ زیرا دیگر لازم نیست ساعت ها در ترافیک بمانند تا به مکان موردنظر خود برسند.

کاش تمام شهروندان از قانون طرح ترافیک زوج و فرد در شهر مشهد پیروی کنند و شاهد به حداقل رسیدن ها در این شهر باشیم.  همچنین در اطراف حرم نیز تدابیری اندیشیده شده تا ترافیک های اطراف حرم که بسیار سرسام آور هستند، از بین برود.

شرایط طرح ترافیک برای زائران

درباره جزییات این طرح در قسمت های بالا اشاره شده است که در اطراف حرم شروع به ساخت پارکینگ کرده اند تا زائران خودروهای خود را در این قسمت ها پارک کنند، سپس توسط وسایل حمل و نقل عمومی به سمت حرم حرکت کنند.

لازم است بدانید که پیروی کردن از طرح ترافیک مشهد علاوه بر کمک به شهردار و سازمان حمل و نقل ترافیکی برای کنترل ترافیک های سطح شهر باعث می شود شما نیز وقت کمتری را در ترافیک های روزانه هدر دهید.

با توجه به همه موارد بیان شد، شما شهروندانی مشهدی برای انجام امور باربری، نباید نگران طرح ترافیک باشید؛ زیرا شرکت باربری پیک آموت در مناطق مختلف مشهد در حال فعالیت است و تمام امور باربری را با ماشین های باربری مانند نیسان بار و وانت بار در محدوده طرح ترافیک انجام می دهد.

در ضمن لازم به ذکر است که پیک آموت امور باربری در محدوده طرح ترافیک را بدون اینکه قیمت آن با سایر نقاط شهر تفاوت داشته باشد، انجام خواهد داد. بنابراین می توانید با خیال راحت از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید.

پیک آموت، ارائه کننده خدمات باربری وانت و نیسان بار در تهران و شهرستان ها

باربری نیسان بار پیک آموت به صورت شبانه روزی در سراسر شهر تهران و شهرستانها به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات در زمینه های حمل اثاثیه منزل، باربری تهران به شهرستان و باربری وانت بار است.

خدمات پیک آموت عبارت است از:

  •  کاهش کل مقدار زمان لازم برای امور اسباب کشی
  •  بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به صورت ویژه برای محافظت بیشتر
  • اعزام نیروی ورزیده و ماهر به تمامی مناطق تهران بزرگ
  • ارسال خودروی مجهز با کلیه امکانات و راننده مجرب و حرفه ای
  • بسته بندی اثاثیه منزل با متد روز دنیا و قیمت بسیار مناسب
  • راهنمایی و مشاوره امور باربری به صورت شبانه روزی
  • افزایش سرعت در حمل بار و اثاثیه و چیدمان لوازم در محل جدید
  • باربری بین شهری از تهران به سایر نقاط کشور
  • رعایت حقوق مشتریان برای جلب رضایت و اعتماد آنها

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از خدمات و ارتباط با دفتر مرکزی آموت بار با شماره 02188520204 تماس بگیرید. 

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.