نکات مهم باربری برای جابه جایی بین شهری

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
نکات مهم باربری برای جابه جایی بین شهری

باربری برای جابه جایی بین شهری در واقع به حمل بار از یک شهر .به شهر یا حمل بار به شهرستان .گفته می شود. افراد برای جابه جایی بارهایشان یا برای رساندن وسیله ای از یک مکان به مکانی دیگر، از باربری بین شهری استفاده می کنند.

البته بیشتر افرادی که از این سبک از حمل و نقل استفاده می کنند،.افراد بازاری، کاسبان مشاغل آزاد و کارگاه هایی. که محصولات خاصی را برای مردم آن منطقه یا ناحیه تولید می کنند، می باشند. برخی کارخانه ها نیز برای پخش و جابه جایی.محصولاتشان در حیطه یک شهر نیز از باربری داخل شهری استفاده می کنند.

مهم ترین نکته ای که در باربری بین شهری مورد اهمیت قرار می گیرد، حفظ امنیت بار موقع اسباب کشی. و جابجایی است که نیاز به تجهیزات مورد نیاز این کار دارد.

در حمل بار به شهرستان کلیه مواردی که در اسباب کشی داخل شهر.باید مورد توجه .قرار بگیرند مانند ماشین باربری، تجهیزات بسته بندی از حساسیت بسیار بالاتری برخوردار هستند تا امنیت بار حفظ شود. حمل بار به شهرستان با استفاده .از خودورهای مختلف مانند وانت و وانت نیسان، کامیون، تریلی، خاور مسقف و روباز انجام می گیرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله حمل اثاثیه منزل ارزان پیشنهاد می شود.

باربری برای جابه جایی بین شهری

نکات مهم در باربری برای جابه جایی بین شهری

اصولا حمل بار و لوازم به خارج از شهر مبدا بارگیری، بسیار سخت تر بوده و نیاز به مهارت بیشتری دارد. زیرا مثلا هنگام حمل بار از تهران به شهرستان احتمال آسیب به بار .(اثاثیه منزل، مواد خوارکی، لوازم شرکت ، ماشین آلات، مواد اولیه و…) به دلیل زیاد بودن مسافت و مشکلات جاده ای بیشتر.می شود.

بنابراین بسته بندی.لوازم به صورت صحیح، استفاده از پرسنل و کارگران دوره دیده و حرفه ای جهت چیدن درست .و صحیح بار در خودروی حمل بار به شهرستان که می تواند نیسان، .وانت، خاور یا کامیون و تریلی باشد و  استفاده .از رانندگان با سابقه و مجرب که آشنایی لازم برای حمل بار جاده ای را داشته باشند.
از جمله مواردی است که باربری پیک آموت برای حمل بار به شهرستان و باربری های.برون شهری تهران آنها را در نظر گرفته و با دقت رعایت می کند.
حمل بار با کامیون به شهرستان نیاز. به دقت خاصی در هنگام بار زدن و  استفاده از رانندگان حرفه ای دارد که این مورد نیز حتما باید در نظر گرفته شود.

هدف آسودگی خاطر مشتریان از حمل صحیح و ایمن بار و اثاثیه منزل به شهرستان و تحویل به موقع بار در مقصد است تا به این ترتیب هم بار شما سالم تحویل داده شود و هم از اتلاف زمان شما جلوگیری شود.

حمل اثاثیه منزل و حمل و نقل آنها برای باربری به شهرستان به.مراتب سخت تر از باربری درون شهری. است و به همین دلیل باید نیروی تخصص بیشتری.در این زمینه داشته باشند .و به تمام نکات دقت کنند.

تعرفه باربری.

کرایه بین شهری و. درون شهری

با توجه به عوامل موثر در قیمت مانند کارگر، وسیله نقلیه. و تعرفه باربری، قیمت‌های متغیر و متفاوتی در بازار حمل بار دیده می‌شود. قیمت‌های معرفی شده زیر به الزام .مشابه .تجربه شما نخواهد بود؛ اما می‌تواند دید مناسبی نسبت به قیمت‌ها در یک سال اخیر با وجود افزایش.قیمت احتمالی در سال جدید بدهد.

پیشنهاد ویژه پیک آموت: مشاهدات لیست اطلاعات نمایندگی های پیک آموت

1- هزینه‌های. کارگر

دستمزد.کارگر برای یک ساعت می‌تواند ۱۵ هزار تومان باشدکه انجام کامل یک باربری می‌تواند. ۴۰ تا ۸۰ هزار تومان.در مجموع دربر داشته باشد. بسته‌بندی، نصب و حمل. برخی لوازم خاص مانند وسایل سنگین می‌تواند اجرت کارگر.را افزایش دهد.
.برای مثال در پیاده‌.روی بیش از ۱۰ متر، برای هر متر، ۲۰۰۰ تومان .یا در بالا رفتن از .طبقه‌های .مازاد برای هر طبقه، ۱۰ هزار تومان محاسبه شود.

2- هزینه‌های. کرایه وسیله

با توجه به حجم وسیله .نقلیه، مسافت .طی شده .و زمان سپری شده، این قیمت. متفاوت است؛ .اما طبق اعلام برخی شرکت‌ها، .استفاده در خارج از محدوده با استفاده از وانت‌ پیکان، ۹۰، نیسان وانت ۱۱۰ و خاور ۱۵۰ هزار تومان. برای یک سرویس دو. تا سه .ساعت درون شهری، هزینه داشته باشد. ممکن است برای .هر ساعت اضافی  ۲۵ هزار تومان طلب شود.

یک نمونه سفارش کامیون. خاور در شهر تهران.برای ۳ ساعت ه همراه ۴ کارگر و .اجرت‌های مختلف، ۵۰۰ هزار تومان. اعلام شده است. در کنار این قیمت برای هر ساعت اضافه ۱۰۰ هزار تومان.به مبلغ نهایی افزوده می‌شود.

3- نرخ کرایه  بین .شهری

مهم‌ترین عامل در تغییر قیمت باربری بین شهری، مسافت طی شده است. دیگر عوامل ذکر شده به طور معمول شبیه به باربری درون شهری در نظر گرفته می‌شود. با بررسی قیمت‌ها، دوباره با تعرفه‌های بسیار متغیر مواجه شدیم؛ اما برای مثال از تهران به مشهد در یک شرکت با نیسان بار ۴۸۰ کامیون، ۷۰۰ کامیون مسقف درخواست شد.

این رقم در انتقال از تهران به اصفهان به ترتیب ۲۶۰، ۵۰۰ و ۵۴۰ برای نیسان، کامیون روباز و کامیون مسقف در نظر گرفته شده است.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله حمل خرده بار پیشنهاد می شود.

ماشین باربری برای باربری بین شهری

ماشین باربری برای باربری بین شهری

باربری بین شهری با نیسان بار یا وانت بار

وانت ها نیز .برای جابه جایی بارهای تقریبا. سنگین مورد استفاده. قرار می گیرند. انواع و .اقسام میوه و تره بار، اثاثیه بسیار کم منزل یا یکی دو قلم از کالاهای بزرگ منزل، حمل حیواناتی نظیر گاو و گوسفند، وسایل ساختمانی. مثل آجار و سیمان.و گچ و هر چیزی را که در مقیاس کم باشد و حجم و وزنش نیمه سنگین باشد، می توانید با وانت بار جا به جا کنید.

وانت بارهای این شرکت برای محافظت.از وسایل و اقلام مورد نظر شما .دارای پوشش هایی.برای شرایط جوی. متفاوت است تا سلامت بار شما را در تمامی شرایط تضمین. کند. برای حمل و جابه جایی.با وانت بار، می توانید .با شرکت پیک آموت تماس بگیرید تا وانت بار در مکان. موردنظر حاضر شوند و. بار شما .را جا به جا کنند.

باربری بین شهری با کامیونت یا خاور

همان طور که از اسم آنها پیداست، برای حمل بار در حجم ها و وزن های .سنگین به کار می روند. اگر .می خواهید اسباب کشی کنید، می توانید از کامیونتو برای.وسایل یا کالاهای سنگین و یا. وسایلی که می خواهید آنها را در حجم زیاد .جا به جا کنید،. می توانید از خاور بار استفاده .کنید.

برای انواع باربری.های سبک، سنگین.و فوق سنگین.بین شهری خود می توانید در هر ساعت از شبانه. روز با شرکت پیک آموت تماس.حاصل  کرده.و سفارش.خود را ثبت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس بگیرید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.