پایانه نیسان بار برگشتی ارومیه

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
پایانه-نیسان-بار-برگشتی-ارومیه-پیک-آموت

در این مقاله درباره پایانه نیسان بار برگشتی ارومیه به دیگر شهرها و استان های کشور صحبت می کنیم. اگر قصد ارسال بار به سراسر کشور به صورت شبانه روزی را دارید با نمایندگی پیک آموت در ارومیه با شماره 09149866851 تماس بگیرید.

شهرستان اورمیه یکی از کلانشهرهای کشور میباشد که در قسمت  شمالغربی کشور واقع گردیده است. در سال 1395 بر اساس آخرین آمار سرشماری، ارومیه جزو دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت در قسمت شمالغربی کشور محسوب شد. از آثار مهم و ثبت شده در ارومیه می توان به تأسیس اولین بیمارستان به شیوه نوی، نخستین موکر آموزش پزشکی، اولین مدرسه نوین، اولین شبکه تلویزیونی محلی، اولیه نشریه محلی ایران و … اشاره کرد.

کیلومتر 12 جاده سلماس بعد از پمپ بنزین حمل و نقل آموت بار
09142406369

حمل بار برگشتی ارومیه به تهران

باربری و ارائه خدمات باربری از ارومیه به تهران توسط شرکت باربری پیک آموت در هر ساعت از شبانه روزی و با پایین ترین تعرفه باربری انجام می شود. از خدمات ارائه شده توسط پیک آموت در شهرستان ارومیه و آذربایجان غربی می توان به باربری نمایشگاه بین المللی ارومیه، حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و … اشاره کرد.

پایانه نیسان بار برگشتی ارومیه

فاصله ارومیه تا تهران حدود 764 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 8 ساعت و 23 دقیقه فاصله است. در مسیر ارومیه به تهران می توان از مکان های دیدنی مانند سرو کهنسال هزویل، سفید رود، آبشار هفت چشمه، گنبد سلطانیه، شهرک سینمایی غزالی، غار دیورش و … دیدن کرد که از جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و تماشایی می باشد.

برای ارسال بار از تهران به ارومیه نیز می توانید با پایانه باربری تهران پیک آموت با شماره 02155537323 تماس بگیرید و از خدمات باربری پیک آموت در تهران نیز بهره مند شوید.

تعرفه نیسان ارومیه

تعرفه و هزینه باربری ارومیه به صورت برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به ارومیه حدود 1.700.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری خود با آموت بار با شماره باربری 09149866851  تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی اراک

نیسان بار برگشتی ارومیه

خدمات نیسان بار برگشتی ارومیه نسبت به سایر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. مهم ترین و اصلی ترین تفاوتی که در امر باربری به چشم می خورد قیمت نیسان بار برگشتی می باشد. معمولا رانندگان نیسان علاقه ندارند بصورت خالی و بدون بار به سمت مقصد خود حرکت کنند.

برای مثال یک راننده باری از یزد به ارومیه حمل کرده است و برای برگشت به خانه خود به دنبال یک بار با مبلغ پایین تر می باشند. این روش هم برای صاحب بار و هم برای راننده و شرکت باربری مناسب است. چراکه با یک هزینه کم یک باربری با تمامی شرایط باربری دربستی انجام می شود.

شرکت باربری پیک آموت.برای انجام خدمات باربری آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور می باشد. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی پیک آموت در شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط دیگر

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.