باربری سیریک و کرتان هرمزگان

تلفن مرکز تماس شبانه روزی آموت بار

02152901

کل کشور تحت پوشش آموت بار است
باربری سیریک و کرتان

خدمات باربری سیریک و کرتان بار وانت بار و نیسان بار یکی از خدمات ویژه حمل بار می باشد که توسط شرکت باربری پیک آموت در استان هرمزگان انجام می شود. خدمات باربری در سیریک و کرتان شامل حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی، حمل کنارباری، حمل بار بین استانی و دیگر خدمات باربری می باشد.

استان هرمزگان جنوبی ترین استان کشور می باشد که در با دریای خلیج فارس هم مرزی می کند. بسیاری از خدمات باربری در این شهر به دلیل مسافت طولانی با کلانشهرهای دیگر به شرکت پیک آموت واگذار می شود. این امور نشان دهنده مهارت و تخصص رانندگان شرکت نسبت به جاده و حمل و نقل سریع آن می باشد.

خدمات باربری سیریک و کرتان نیز مانند سایر خدمات باربری در استان هرمزگان مانند باربری بندرعباس به صورت شبانه روزی در هرمزگان انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری سیریک و کرتان با نمایندگی پیک آموت با شماره 09173505563 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

 

خدمات حمل بار از کرتان به تهران

باربری سیریک و کرتان

کرتان روستایی در دهستان بیابان بخش مرکزی شهرستان سیریک می باشد که شغل مردم آن بیشتر صیادی می باشد. بخشی از محصولات دریایی این شهر به کارخانجات برای تولید کنسرویجات ارسال می شود و بخشی دیگر از آن با ماشین های یخچالی به تهران با عنوان ترانزیت بندرعباس به تهران ارسال می شود.

فاصله کرتان تا تهران 1650 کیلومتر می باشد که با ماشین های باربری این مسافت حدود 1 الی 2 روز زمان میبرد. هر مقدار ماشین باربری بزرگ تر و سنگین تر باشد زمان باربری آن بیشتر خواهد شد.

برای مشاوره و اطلاع از خدمات باربری کرتان به تهران با نمایندگی هرمزگان شرکت حمل و نقل پیک آموت با شماره 09173505563 تماس بگیرید.

پیشنهاد میکنیم خدمات باربری درپهن و داوری استان هرمزگان را مطالعه کنید.

 

حمل بار از سیریک به شهرستان

شهرستان سیریک مرکز شهرستان سیریک یکی دیگر از شهرهای استان هرمزگان می باشد که مانند روستای کرتان بخشی از درآمد آن متکی به محصولات دریایی می باشد. این شهرستان علاوه بر محصولات دریایی دارای صنایع دستی مختلفی مانند برقع دوزی، سوزن دوزی، زری بافی، گلابتون دوزی، گرگوربافی، سوندبافی، سبد بافی و … می باشد که بخشی از این صنایع سنتی نیز با خودروهای باربری شرکت پیک آموت به شهرستان های دیگر ارسال می شود.

شرکت باربری پیک آموت تا کنون موفق به در اختیار گرفتن خودروهای باربری نظیر انواع نیسان ( نیسان کفی، یخچالی، مسقف )، انواع خاور ( روباز و سقف )، انواع کامیونت و تریلی شده است. شما می توانید برای اطلاع از موجودی خودروی باری مورد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

هزینه و خدمات باربری سیریک و کرتان

قیمت باربری کرتان و سیریک به تهران، کرج، مشهد و سایر شهرستان ها ثابت نیست و با توجه به عوامل و بخش های مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع خودروی باری
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد

و … غیره. البته لازم به ذکر است که بیمه باربری به اختیار صاحب بار صورت میگیرد و در صورت عدم نیاز، بار بیمه نخواهد شد. پیشنهاد پیک آموت بیمه کردن بار می باشد تا در صورت آسیب، بیمه خسارت وارد شده به بار را پرداخت کند.

 

از مزایا و خدمات باربری پیک آموت در استان هرمزگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هفت روز هفته
  • تحویل بار در زمان مشخص شده
  • ارسال بار به صورت رفت و برگشتی
  • ارائه خدمات نیسان بار برگشتی
  • مشاوره رایگان
  • بیمه نامه و بارنامه
  • پایین ترین هزینه باربری در کشور
  • تضمین کیفیت باربری

برای اطلاع از هرگونه خدمات باربری با نمایندگی شهر مورد نظر خود در تماس باشید.

 

نیسان بار برگشتی سیریک و کرتان

باربری سیریک و کرتان

خدمات نیسان بار یکی از خدمات ویژه اتوبار پیک آموت می باشد که می توانید از آن بهره مند شوید. تنها تفاوتی که در خدمات نیسان بار برگشتی به چشم میخورد، هزینه آن می باشد.

رانندگانی که پس از تخلیه بار در مقصد قصد بازگشت به یک شهر را دارند به دنبال بار با هزینه پایین هستند. این موضوع هم برای راننده و صاحب بار مطلوب می باشد. چراکه هم صاحب بار با پرداخت هزینه پایین بار خود را ارسال کرده است و هم راننده خالی به مقصد مورد نظر خود نرفته است.

مقاله باربری درنگ مدو و کلورجگدان را از دست ندهید.

 

خدمات باربری سیریک و کرتان با پیک آموت

شرکت حمل و نقل پیک آموت با تلاش و کوشش خود موفق به راه اندازی 34 نمایندگی در سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به مردم عزیز کشور هستند. همچنین این شرکت دارای بیش از 44.000 راننده نیسان فعال در اختیار خود دارد و با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در کشور می باشد.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری علاوه بر سیریک و کرتان استان هرمزگان به صفحه تماس با ما سایت مراجعه نمائید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مطالب مرتبط دیگر

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.